Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

ΓΑΜΟΣ ΣΕ ΛΕΥΚΟ - ΚΟΚΚΙΝΟ

Καλησπέρα, καλό φθινόπωρο ελπίζω να περάσατε καλά το καλοκαίρι, να ξεκουραστήκατε και να γεμίσατε τις μπαταρίες για το χειμώνα που έρχεται. Το καλοκαίρι για μένα είχε λίγο από όλα, ξεκούραση αλλά και δουλειά με αποτέλεσμα να παραμελήσω το σπιτάκι μου, όμως υπόσχομαι να αναπληρώσω το χρόνο που πέρασε.
Ξεκινάω με το γάμο του Κώστα και της Γεωργίας που έγινε το Σάββατο στον Αγ. Νικόλαο στο Χαλάνδρι και που συνδύαζε το κόκκινο με το λευκό. Όλος ο στολισμός ήταν με λευκές phalenopsis και τα κατακόκκινα τριαντάφυλλα red naomi.
Κώστα και Γεωργία σας εύχομαι να έχετε μια ευτυχισμένη και γλυκιά ζωή.

                                                                     η ανθοδέσμη




                                                               το αυτοκίνητο



                                                                   στολισμός εκκλησίας





                                                                          οι λαμπάδες
 
σύνθεση στην τούρτα η οποία είναι στολισμένη με ζαχαρόπαστα και περιμένει τον τελευταίο όροφο που είναι η πραγματική και την οποία έφτιαξες ο Κώστας που είναι ζαχαροπλάστης
 
                            το τραπέζι των ευχών, το βιβλίο το έφτιαξε η ξαδέρφη της Γιωργίας η Μαρία


 
 
 

2 σχόλια:

  1. Κοριτσάκια μου, πολλά-πολλά μπράβο!!!
    Λόγω δουλειάς (ηχητική κ' μουσική κάλυψη εκδηλώσεων) έχω δει πολλούς στολισμούς κ' ομολογώ πως αυτό που μας παρουσιάσατε εδώ έγινε ένα από τα αγαπημένα μου!!!
    Και πάλι μπράβο!!!
    Φιλάκια πολλά!!!
    Να είστε καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να σου πω ότι δεν μου είναι άγνωστο αυτό, στον Ορθόδοξο γάμο μου κρατούσα κόκκινα τριαντάφυλλα.. στο Καθολικό είχα μοσχομπίζελα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή